A 19. század óta az emberek tapétákkal tették otthonaikat a világ legcsodálatosabb helyévé. A Rasch Tapétenfabrik ennek az időszaknak az egyik úttörője és stílusos öröksége több mint 150 éve kínálja gyönyörű művészetét szobáinkba. A céget jelenleg a Rasch család ötödik generációja irányítja. A két unokatestvér, Dr. Frederik Rasch és Dario Rasch-Schulze Isfort, azok a vezetők, akik folytatják a cég alapítói által 1861-ben megkezdett hagyományt, nevezetesen, hogy a szobáinknak egyedi karaktert adnak, és szépség és szeretet aprólékos hozzáadásával kívánatos színterekké varázsolják őket.
A márka mindig is a kiváló minőséget, a kifinomult dizájnt és a tapétaművészet legújabb technológiáinak és fejlesztéseinek folyamatos követését jelentette. A helyben állás azt jelenti, hogy lemaradunk, mivel évente többször születnek új trendek szerte a világon. Ezeknek a trendeknek a figyelembevétele és az elkötelezettség régóta bevált és megbízható módszer e családi cégnél. A trendek közvetítése és egyszerűsítése érdekében a Rasch márka könnyen megragadható stíluskoncepciókba csomagolta azokat. Ezek útjelző táblákként szolgálnak, hogy a természet szerelmesei, a klasszicizmus hívei, a modern hipszterek, a mainstream kultúra szerelmesei és azok, akik csak szeretik a szépet, gyorsan és egyszerűen megtalálják a megfelelő tapétát.
„A legmodernebb és leghatékonyabb tapétákért” – ez volt az ígéret, amely 1900-ban ékesítette a csíkos plakátokat – ma is igaz. A bramsche-i központi irodában 350 alkalmazottból álló erős csapattal együttműködve ezt a filozófiát továbbra is elkötelezettséggel és szenvedéllyel hirdetik. A Rasch csoport további gyártótelepekkel rendelkezik Lengyelországban és Ukrajnában, valamint irodái Oroszországban, Belgiumban, Hollandiában, Franciaországban, az Egyesült Királyságban és Kínában.
Rasch tapéták pecséttel vannak hitelesítve a munka és a termék iránti szenvedély jeléül. A stilizált torony, amely a cég irodaházának része, azt a bátorságot jelképezi, hogy mernek új dolgokat kipróbálni és soha nem adják fel, illetve bízhatunk a termékben. A pecsét a tradíció és a modernitás közötti kapcsolatot is jelzi – ez az alap, amelyre a tapétagyártó sikere a kezdetektől fogva épül.
Rasch három alappillére
Ízlés, stílus és gazdagságosság a három szegmens, amely a cég kínálatának alapját alkotja. A szegmensek egyértelműséget, egyszerűséget és könnyű döntéshozatalt biztosítanak az ügyfelek számára, valamint lehetővé teszik a kereskedők és vállalkozók számára, hogy jobb tanácsokat adjanak.
Rasch ízlés:
Szépség mindenkinek, mindenkor – minden korosztály számára, a hagyományok vagy a modernitás, a régi kincsek vagy a modern otthonok szerelmeseinek. A témák könnyen érthetők és kombinálhatók. Ismerős mintákkal és finom tónusokkal játszanak. Ide tartoznak a pompás virágminták, mint a „Florentine II”, az élethű „Passepartout” nyomatok és a modern körök, amelyek az új „My Moments” sorozatban nemcsak a tapétákon, hanem a tökéletesen illeszkedő dekorációs anyagokon is megtalálhatók.
Rasch stílus:
A szobák lehetnek kellemesek. De a szobák élményt is jelenthetnek; el tudnak téríteni a haszonelvű léttől egy csodálatos életérzés felé! A dolgok pompásan csillogók és szikráznak a Style kollekcióban. Itt az olyan elbűvölő fémes színek, mint a réz, ezüst és arany kiemelik a szofisztikált falakat. Az olyan csúcskollekciók pedig, mint az „Emilia”, nem tudnak ellenállni annak, hogy a legfinomabb anyagokkal, színkombinációkkal és extravagáns egyedi darabokkal varázsoljanak el bennünket.
Rasch gazdagságosság:
A szobákat az élet legszebb pillanataival ruházzuk fel – harmadik dimenziót adva otthonának. A szépséget az együttérzéssel keltjük életre.
Jó munkát kíván:
WallMaxx és csapata